Promocja! PIANO - MARKIZA DLA MAŁYCH I DUŻYCH :: 0,00 zł ::.

POMIAR I MONTAŻ

1. Jak poprawnie podać wymiary produktów?

W przypadku produktów jakimi są przesłony okienne różnego rodzaju, poprawne podanie przez Państwa wymiarów jest niezbędne do przygotowania pełnowarościowego produktu. W przeciwnym wypadku produkt nie będzie poprawnie działał. Aby łatwo, szybko i przede wszystkim bezbłędnie podać wymiary (szerokość i wysokość), pomiaru należy dokonywać zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi na stronie (INSTRUKCJE). W przypadku nieprawidłowo zwymiarowanych produktów tj. niezgodnie z instrukcjami, może pojawić się problem z ewentualną reklamacją.

2. W jaki sposób zamontować zakupiony produkt?

Aby ułatwić Państwu to zadanie na stronie INSTRUKCJE znajdziecie Państwo instrukcje montażu poszczególnych produktów. Jeżeli nadal macie Państwo problem z montażem skontaktujcie się z nami mailowo: kontakt@vertidcor.pl

ZAKUPY, PŁATNOŚCI I DOSTAWA

1. Jak mogę dokonać zakupu w Sklepie VERTIDECOR Rolety.

Po wejściu w konkretny produkt, pod jego opisem znajdziecie Państwo formularz do wypełnienia. W kolejnych polach należy wpisać: Imię i Nazwisko,  E - mail, Telefon. W polu Twoje Pytanie wpisz treść zapytania. Po otrzymaniu wiadomości od Ciebie niezwłocznie odpowiemy, przedstawiając wycenę oraz warunki zakupu.

2. Czy towary w Sklepie objęte są gwarancją?

Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta. Rolety wewnętrzne posiadają rok gwarancji na mechanizm, rolety rzymskie - dwa lata gwarancji na mechanizm.

3. Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się w chwili zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie bankowym w banku

Deutsche Bank

23 1910 1048 2784 6830 7035 0001

Czas realizacji od zaksięgowania pieniędzy na koncie do wysłania towaru ze Sklepu to do 7 - 10 dni roboczych na rolety wewnętrzne i moskitiery oraz 14 dni roboczych na rolety rzymskie. W rzeczywistości czas ten jest zazwyczaj krótszy.

W przypadku większych zamówień sklep VERTIDECOR Rolety zastrzega sobie prawo do realizacji ich w dłuższym okresie czasu niż określony powyżej.

Złożone zamówienie nie opłacone w przeciągu 7 dni roboczych zostanie automatycznie anulowane.

4. W jaki sposób mogę zapłacić za moje zamówienie?

Za kupione w naszym Slepie towary płaci sie na zasadzie przedpłaty przelewem na konto bankowe. Nie ma możliwości płacenia za tzw. pobraniem czyli przy odbiorze towaru.

Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT.

5. W jaki sposób dostarczony zostanie towar?

Towar wysyłamy tylko z przedplatą za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. Koszt przesyłki od 17 zł (w zależności od długości przesyłki oraz jej wagi). Termin dostawy to 24 - 48 godzin (dni robocze). Koszt przesyłki obowiązuje na terenie Polski. Wysyłki zagraniczne realizowane będą na życzenie klienta i po wcześniejszym ustaleniu e-mailowym.

6. Dlaczego nagle zmienił się asortyment sklepu?

Sklep VERTIDECOR Rolety zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży. W przypadku niemożności zrealizowania zamówienia lub innego problemu, który wystąpi w związku z realizacją zamówienia, Klient jest informowany o tym fakcie i możliwych sposobach wyjścia z sytuacji problemowej.

REKLAMACJE I ZWROTY

1. Dlaczego kolor mojej rolety różni się od koloru prezentowanego w Sklepie?

Dołożyliśmy wszelkich starań aby jak najwierniej oddać kolory naszych produktów, jednakże gama kolorystyczna sprzedawanych przez nas towarów zamieszczonych w sklepie internetowym może różnić się nieznacznie od dostarczonych do Państwa. Wynika to z uwarunkowań technicznych sprzętu komputerowego Klienta (ustawienia monitora). Z tego powodu mogą pojawić się problemy z ewentualną reklamacją.

2. Jakie są warunki reklamacji towaru?

Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdziecie Państwo w nim wady techniczne, mają Państwo prawo odesłać go przesyłką pocztową pod adres sklepu VERTIDECOR Rolety.pl. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa klient. Wszelkie reklamacje są rozpatrywane najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania towaru. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to już niemożliwe ( na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci Państwu równowartość ceny produktu lub zaoferuje Państwu odmienny towar znajdujący się w asorymencie naszego Sklepu. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pomyślnie, koszty odesłania reklamowanego towaru przez klienta zostną mu zwrócone. 

 

WAŻNE!!!

 

Bardzo prosimy by przy odbiorze paczki zwrócić uwagę na to czy przesyłka nie jest uszkodzona. Jeżeli tak się stanie, prosimy wówczas o sporządzenie protokołu przy kurierze określającego uszkodzenia. Pozwoli to na dochodzenie przez nas odszkodowania. W przeciwnym razie może okazać się, że uznanie reklamacji wynikającej z uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu nie będzie możliwe.

3. Dlaczego nie mogę po prostu zwrócić zakupionego towaru?

Zgodnie z Ustawą dnia 02.03.2000r o ochronie praw konsumentów przy sprzedaży na odległość (Dz.U. Nr 22, poz 271; Art. 10, pkt 3, ppkt 4) rolety, markizy i moskitiery są towarem wykonywanym na indywidualne zamówienie Klienta dlatego też nie ma możliwości ich zwrotu. Zwrotowi nie podlegają produkty przygotowane specjalnie na zamówienie kupującego. W przypadku jakichkolwiek niejasności i zapytań prosimy o kontakt drogą elektroniczną na adres: kontakt@vertidecor.pl

 NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA O PRODUKTY

1. Mam problem lub pytanie dotyczące asortymentu albo funkcjonowania Sklepu, gdzie mam się zwrócić?

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości i pytań prosimy o kontakt e-mailowy: kontakt@vertidecor.pl

2. Czym różnią się rolety wolnowiszące od rolet w kasetach?

Roleta w kasecie zaopatrzona jest w kasetkę, do której zwija się materiał. Zapobiega to jego zniszczeniu i zabrudzeniu. Oprócz tego roleta taka posiada dwie prowadnice montowane pionowo po obu stronach okna, w których porusza się tkanina rolety. W rolecie wolnowiszącej, jak sama nazwa wskazuje, tkanina wolno wisi na oknie, a roletka nie jest zaopatrzona w kasetę i prowadnice.

3. Co to są materiały podgumowane i do czego służą?

Tkaniny podgumowane, często zwane Total Black Out ( z ang. totalnie zaciemniające)  to takie, które po jednej ze stron są powleczone cienką warstwą gumy. Mteriały takie nie przepuszczają światła, dają 100% -owy efekt zaciemnienia. W naszym sklepie materiały takie są dostępne pod nazwami: TOTAL BLACK OUT (guma w kolorze rolety) oraz LAGOON (guma w kolorze białym bez względu na kolor rolety). 

4. Co to jest prowadzenie żyłkowe i do czego służy?

Niektóre z systemów roletowych mogą być wyposażone w prowadzenie żyłkowe (roleta wolnowisząca MINI). Prowadzenie żyłkowe jest to żyłka montowana za pomocą haczyków nakładanych na ramę okna pionowo po obu stronach rolety. Żyłka spełnia rolę prowadnicy i utrzymuje roletę w stałej pozycji względem okna.

5. Do czego służą magnesy?

Magnesy można wybrać  jako opcję dodatkową w roletach wolnowiszących MINI. Montowane są na dole ramy okiennej i zapobiegają odstawaniu materiału podczas gdy roleta jest rozwinięta na oknie.  

6. Kiedy wybrać roletę z prowadnicą przestrzenną?

Jeżeli chcecie kupić Państwo roletę w kasecie i posiadacie okna z półokrągłymi lub innymi niż kwadratowe listwami przyszybowymi albo ze szprosami musicie wybrać rolety z prowadnicami przestrzennymi, zwanymi też dystansowymi. Prowadnice przestrzenne tym różnią się od prowadnic płaskich, iż bardziej odstają od okna. W przypadkach opisanych powyżej profil dystansowy pozwala na swobodne przesuwanie materiału rolety w górę i w dół. Prowadnice przestrzenne występują w systemach: B9, B19, B11.

7. Czy mogę prać lub czyścić tkaniny roletowe?

Tylko w przypadku rolet rzymskich można prać lub czyścić tkaniny. Tkaninę po zdjęciu z szyny należy wyprać ręcznie w wodzie o temperaturze 30 stopni lub w pralce na programie przeznaczonym do taknin delikatnych w temperaturze 30 stopni, koniecznie bez wirowania!!! Tkaniny można prasować na najniższej temperaturze żelazka (jedna kropka). Materiały, których nie wolno prać ręcznie lub w pralce, a jedynie czyścić chemicznie to:

- wszyskie wiskozy,

- wszystkie sztruksy,

- wszystkie wełny,

- wszytskie jedwabie

- lny - prać z dużą ostrożnością, a najlepiej czyścić

Szczegółowy opis jak zdjąć i założyć tkaninę znajdziecie w zakładce INSTRUKCJE.

KATEGORIE Produktów

najczęściej kupowane



Oprogramowanie KQS.store allegro
Informacja o cookies